challenge updates

Traject 5

“Hoe kunnen hotels ervoor zorgen dat ook inwonende Amsterdammers het hotel binnenlopen en er zo minder gescheiden werelden ontstaan?”

Het aantal toeristen in ons land is in 2017 explosief gestegen Amsterdam blijft met grote voorsprong de populairste bestemming. De drukte in de stad Amsterdam is volgens sommige mensen onleefbaar. De vraag is dan ook, hoe kunnen we deze negatieve drukte omkeren in iets positiefs. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat Amsterdammers juist meer plezier beleven aan alle mooie plekken die er zijn waar vaak alleen maar toeristen komen?  Hoe kan bijvoorbeeld een hotel zoals het Amstel hotel of het Conservatorium hotel bijdragen aan een prettige woonomgeving voor de Amsterdammer?

Intercontinental Amstel Hotel

#Bedrijven

Conservatorium Hotel

#Bedrijven

Nesrine Madidi

#Peer coach,

#Traject 5

Naomi de Boer

#Student,

#Traject 5

Sandra van Os

#Student,

#Traject 5

Floortje Maas

#Student,

#Traject 5

Annuschka Ligthart

#Student,

#Traject 5

Tayron Doorson

#Student,

#Traject 5

Nisann Baykal

#Student,

#Traject 5

Noah Gillis

#Student,

#Traject 5

Sky van Koningshoven

#Student,

#Traject 5

Nika Jagtman

#Student,

#Traject 5

Update #2 -

Op netwerkgesprek bij het Volkshotel

Afgelopen week zijn wij geweest naar het Conservatorium Hotel! We hebben hier een heel fijn netwerkgesprek gehad, waarin we onze opgedane informatie hebben kunnen toetsen. Uit het gesprek kwam naar voren dat we op de goede weg zitten en dus de onderzoeksfase kunnen gaan afronden.

 

Interessant voor ons was om te zien dat het Conservatorium Hotel anders werkt dan het prestigieuze Amstel Hotel. Zo werkt dit hotel met een spa en sportschool waar niet alleen gasten gebruik van kunnen maken, maar ook omwonenden. Dit zorgt er weer voor dat het hotel een waarde toevoegt aan de wijk en zorgt voor een makkelijk toegankelijke drempel.

 

In de komende weken willen wij onze informatie gaan afbakenen en komen tot een concreet plan. Ook gaan we hard werken aan onze presentatievaardigheden om iedereen weg te blazen tijdens het eindevenement.

 

Volg deze pagina voor meer leuke updates!

Update #1 -

Op netwerkgesprek bij het Amstel Hotel

Het Amstel hotel is  een vijfsterren  hotel, gekarakteriseerd door haar lange geschiedenis van oprechte gastvrijheid en uitzonderlijke luxe. Het hotel opende haar deuren al in 1867.  Daarom ook de ideale locatie voor onze studenten om daar op netwerkgesprek te gaan en meer te leren over het hotel en hun challenge.

Vragen? Neem contact met ons op.

  • Accepteert u dat we uw ingediende informatie opslaan? Daarmee kunnen we reageren op uw vraag en uw registratie verwerken. Lees ons Privacybeleid voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw gegevens. U kunt onze Privacy Tools gebruiken om toegang tot uw gegevens te krijgen.
Je kan ook mailen naar hello@madeby020.nl
of bellen op 020 305 9272.