challenge updates

Traject 8

Bedenk hoe Picnic via de app haar klanten kan motiveren om te kiezen voor duurzaamheid.

Online supermarkt Picnic vindt het milieu belangrijk. Zo bezorgen ze hun boodschappen in 100% elektrische autootjes (je hebt ze vast wel eens zien rijden) en gaan ze voedselverspilling tegen doordat ze geen winkels hebben. Maar ze willen meer, en dus hebben ze gevraagd of deelnemers van Made by 020 hierover kunnen meedenken.

 

De vraag is op welke manier Picnic haar klanten via de app kan motiveren om duurzame keuzes te maken. Omdat ze op deze manier alle klanten goed kunnen informeren, en de app is de kern van hun communicatie met alle klanten.

 

De teams kiezen uit de volgende vragen:

  • Hoe kan Picnic klanten stimuleren om gezonder te eten?
  • Hoe kan Picnic klanten helpen food-waste te verminderen?
  • Hoe kan Picnic klanten stimuleren milieubewuste keuzes te maken?
  • Hoe kan Picnic klanten stimuleren om diervriendelijke keuzes te maken?

Vragen? Neem contact met ons op.

  • Accepteert u dat we uw ingediende informatie opslaan? Daarmee kunnen we reageren op uw vraag en uw registratie verwerken. Lees ons Privacybeleid voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw gegevens. U kunt onze Privacy Tools gebruiken om toegang tot uw gegevens te krijgen.
Je kan ook mailen naar hello@madeby020.nl
of bellen op 020 305 9272.